Czy muszę mieć konto, aby zrealizować zamówienie?
Do realizacji zamówienia w naszym sklepie, nie wymagamy zakładania konta. Możesz dokonać zakupu jako gość.
Czy warto rejestrować się w Waszym sklepie?
Zdecydowanie tak. Umożliwi Ci to śledzenie zamówienia, a także ułatwi zakupy w przyszłości.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Oczywiście. Nasza infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 i chętnie przyjmiemy Twoje zamówienie telefonicznie +48 790 333 710. Możesz również wysłać swoje zamówienie mailem [email protected].
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Jestem klientem biznesowym" i podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę dołączymy do paczki lub wyślemy na Twój adres mailowy.
Dlaczego nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia?
Najczęściej w takim przypadku powodem jest błędnie wpisany w formularzu zamówienia adres mailowy. Czasem może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych, potwierdzenie zamówienia trafi do spamu. Jeśli żadna z tych opcji Cię nie dotyczy, skontaktuj się z nami i wyjaśnimy problem +48 790 333 710.
Jak skontaktować się ze sklepem?
Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i poinformują Cie o statusie Twojego zamówienia. Zadzwoń pod nr +48 790 333 710 lub napisz do nas - [email protected].