Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Dokładny termin wysyłki, czyli czas potrzebny nam na przygotowanie zamówienia, jest podany przy każdym artykule w naszym sklepie. Większość produktów, jak kołdry i poduszki wysyłamy w ciągu 24h. Do terminu wysyłki należy doliczyć czas dostawy paczki z naszego magazynu pod Twój adres. Standardowo to 24h.

0

Jakim kurierem wysyłane są paczki?

Możesz wybrać dostawę pod wskazany adres kurierem InPost lub kurierem DPD albo skorzystać z opcji dostawy do paczkomatu InPost lub punktu odbioru DPD Pickup i samodzielnie odebrać przesyłkę w dogodnym dla Ciebie momencie.

1

Czy jest możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Tak, po otrzymaniu od nas potwierdzenia, że Twoje zamówienie zostało przygotowane, możesz je odebrać w naszym punkcie odbiroru przy ul.Osikowej 5e, 26-026 Bilcza od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-15.00.

0

Czy mogę umówić dostawę na konkretny termin?

Nie ma problemu. Wystarczy, że w uwagach do zamówienia napiszesz na kiedy mamy przesunąć termin wysyłki i nadamy Twoją paczkę dokładnie tego dnia. Powinna być do Ciebie dostarczona kolejnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że termin wysyłki nie może przypadać wcześniej, niż podany przy produkcie czas potrzebny nam na przygotowanie paczki.

1

Co w przypadku uszkodzenia paczki w transporcie?

Jeśli przesyłka dotrze do Ciebie w uszkodzonym opakowaniu, to powinieneś rozpakować ją w obecności kuriera, zanim potwierdzisz jej odbiór.

Jeśli zawartość paczki okaże się uszkodzona, to koniecznie spisz z kurierem protokół uszkodzenia paczki w transporcie, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzone opakowanie i uszkodzony produkt. Następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zgłosić reklamację usługi kurierskiej. Podstawą tej reklamacji jest podpisany przez kuriera protokół uszkodzenia paczki.

0

Nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło