Czy muszę mieć konto, aby zrealizować zamówienie?

Do realizacji zamówienia w naszym sklepie, nie wymagamy zakładania konta. Możesz dokonać zakupu jako gość.

0

Co daje mi zapisanie się do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera, zyskujesz 5% rabatu na pierwsze zakupy, a dodatkowo masz stały dostęp do unikalnych ofert i kuponów rabatowych, możliwość wcześniejszego skorzystania z promocji oraz otrzymujesz bieżące informacje o nowościach w sklepie. Cenimy Twój czas i nie wysyłamy newslettera częściej niż 1-2 razy w miesiącu.

0

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Dokładny termin wysyłki, czyli czas potrzebny nam na przygotowanie zamówienia, jest podany przy każdym artykule w naszym sklepie. Większość produktów, jak kołdry i poduszki wysyłamy w ciągu 24h. Do terminu wysyłki należy doliczyć czas dostawy paczki z naszego magazynu pod Twój adres. Standardowo to 24h.

0

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście. Nasza infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 i chętnie przyjmiemy Twoje zamówienie telefonicznie +48 790 333 710. Możesz również wysłać swoje zamówienie mailem [email protected].

0

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Jestem klientem biznesowym" i podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę dołączymy do paczki lub wyślemy na Twój adres mailowy.

1

Dlaczego nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia?

Najczęściej w takim przypadku powodem jest błędnie wpisany w formularzu zamówienia adres mailowy. Czasem może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych, potwierdzenie zamówienia trafi do spamu. Jeśli żadna z tych opcji Cię nie dotyczy, skontaktuj się z nami i wyjaśnimy problem +48 790 333 710.

1

Jakim kurierem wysyłane są paczki?

Możesz wybrać dostawę pod wskazany adres kurierem InPost lub kurierem DPD albo skorzystać z opcji dostawy do paczkomatu InPost lub punktu odbioru DPD Pickup i samodzielnie odebrać przesyłkę w dogodnym dla Ciebie momencie.

1

Czy jest możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Tak, po otrzymaniu od nas potwierdzenia, że Twoje zamówienie zostało przygotowane, możesz je odebrać w naszym punkcie odbiroru przy ul.Osikowej 5e, 26-026 Bilcza od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-15.00.

0

Czy mogę umówić dostawę na konkretny termin?

Nie ma problemu. Wystarczy, że w uwagach do zamówienia napiszesz na kiedy mamy przesunąć termin wysyłki i nadamy Twoją paczkę dokładnie tego dnia. Powinna być do Ciebie dostarczona kolejnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że termin wysyłki nie może przypadać wcześniej, niż podany przy produkcie czas potrzebny nam na przygotowanie paczki.

0

Jakie formy płatności są możliwe?

W naszym sklepie możesz zapłacić:

- BLIK'iem,

- szybkim przelewem online przez Przelewy24 - zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, skąd bezpiecznie dokonasz płatności,

- kartą kredytową lub debetową,

- tradycyjnym przelewem bankowym lub

- gotówką/kartą przy odbiorze zamówienia.

Możesz również skorzystać z odroczonej płatności PayPo - kupujesz dziś, my wysyłamy zamówienie, a Ty regulujesz należność dopiero za 30 dni.

0

Co w przypadku uszkodzenia paczki w transporcie?

Jeśli przesyłka dotrze do Ciebie w uszkodzonym opakowaniu, to powinieneś rozpakować ją w obecności kuriera, zanim potwierdzisz jej odbiór.

Jeśli zawartość paczki okaże się uszkodzona, to koniecznie spisz z kurierem protokół uszkodzenia paczki w transporcie, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzone opakowanie i uszkodzony produkt. Następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zgłosić reklamację usługi kurierskiej. Podstawą tej reklamacji jest podpisany przez kuriera protokół uszkodzenia paczki.

0

Jak skontaktować się ze sklepem?

Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i poinformują Cie o statusie Twojego zamówienia. Zadzwoń pod nr +48 790 333 710 lub napisz do nas - [email protected].

0

Czy mogę zwrócić produkt lub całe zamówienie?

Oczywiście. Masz prawo zwrotu całego lub części zamówienia w terminie 14 dni od jego otrzymania. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym mailowo. W zależności od zakupionego towaru, podamy Ci adres magazynu, na który powinieneś skierować przesyłkę zwrotną.

1

Czy muszę mieć konto, aby zrealizować zamówienie?

Do realizacji zamówienia w naszym sklepie, nie wymagamy zakładania konta. Możesz dokonać zakupu jako gość.

0

Co daje mi zapisanie się do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera, zyskujesz 5% rabatu na pierwsze zakupy, a dodatkowo masz stały dostęp do unikalnych ofert i kuponów rabatowych, możliwość wcześniejszego skorzystania z promocji oraz otrzymujesz bieżące informacje o nowościach w sklepie. Cenimy Twój czas i nie wysyłamy newslettera częściej niż 1-2 razy w miesiącu.

0

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Dokładny termin wysyłki, czyli czas potrzebny nam na przygotowanie zamówienia, jest podany przy każdym artykule w naszym sklepie. Większość produktów, jak kołdry i poduszki wysyłamy w ciągu 24h. Do terminu wysyłki należy doliczyć czas dostawy paczki z naszego magazynu pod Twój adres. Standardowo to 24h.

0

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście. Nasza infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 i chętnie przyjmiemy Twoje zamówienie telefonicznie +48 790 333 710. Możesz również wysłać swoje zamówienie mailem [email protected].

0

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Jestem klientem biznesowym" i podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę dołączymy do paczki lub wyślemy na Twój adres mailowy.

1

Dlaczego nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia?

Najczęściej w takim przypadku powodem jest błędnie wpisany w formularzu zamówienia adres mailowy. Czasem może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych, potwierdzenie zamówienia trafi do spamu. Jeśli żadna z tych opcji Cię nie dotyczy, skontaktuj się z nami i wyjaśnimy problem +48 790 333 710.

1

Jakim kurierem wysyłane są paczki?

Możesz wybrać dostawę pod wskazany adres kurierem InPost lub kurierem DPD albo skorzystać z opcji dostawy do paczkomatu InPost lub punktu odbioru DPD Pickup i samodzielnie odebrać przesyłkę w dogodnym dla Ciebie momencie.

1

Czy jest możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Tak, po otrzymaniu od nas potwierdzenia, że Twoje zamówienie zostało przygotowane, możesz je odebrać w naszym punkcie odbiroru przy ul.Osikowej 5e, 26-026 Bilcza od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-15.00.

0

Czy mogę umówić dostawę na konkretny termin?

Nie ma problemu. Wystarczy, że w uwagach do zamówienia napiszesz na kiedy mamy przesunąć termin wysyłki i nadamy Twoją paczkę dokładnie tego dnia. Powinna być do Ciebie dostarczona kolejnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że termin wysyłki nie może przypadać wcześniej, niż podany przy produkcie czas potrzebny nam na przygotowanie paczki.

0

Jakie formy płatności są możliwe?

W naszym sklepie możesz zapłacić:

- BLIK'iem,

- szybkim przelewem online przez Przelewy24 - zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, skąd bezpiecznie dokonasz płatności,

- kartą kredytową lub debetową,

- tradycyjnym przelewem bankowym lub

- gotówką/kartą przy odbiorze zamówienia.

Możesz również skorzystać z odroczonej płatności PayPo - kupujesz dziś, my wysyłamy zamówienie, a Ty regulujesz należność dopiero za 30 dni.

0

Co w przypadku uszkodzenia paczki w transporcie?

Jeśli przesyłka dotrze do Ciebie w uszkodzonym opakowaniu, to powinieneś rozpakować ją w obecności kuriera, zanim potwierdzisz jej odbiór.

Jeśli zawartość paczki okaże się uszkodzona, to koniecznie spisz z kurierem protokół uszkodzenia paczki w transporcie, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzone opakowanie i uszkodzony produkt. Następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zgłosić reklamację usługi kurierskiej. Podstawą tej reklamacji jest podpisany przez kuriera protokół uszkodzenia paczki.

0

Jak skontaktować się ze sklepem?

Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i poinformują Cie o statusie Twojego zamówienia. Zadzwoń pod nr +48 790 333 710 lub napisz do nas - [email protected].

0

Czy mogę zwrócić produkt lub całe zamówienie?

Oczywiście. Masz prawo zwrotu całego lub części zamówienia w terminie 14 dni od jego otrzymania. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym mailowo. W zależności od zakupionego towaru, podamy Ci adres magazynu, na który powinieneś skierować przesyłkę zwrotną.

1

Nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło